HTML

non-workoholic

A legelképesztőbb állásinterjúk, legkíméletlenebb felmondások, legjobban átvert munkaadók és munkavállalók történeteit várjuk e-mail-ben: blogolo@freemail.hu Természetesen teljes a titoktartás és minden bejegyzés név nélkül jelenik meg!

Friss topikok

  • levendulabandi: @Viktor9: Kamus cég. voltam ott állásinterjún még régebben, nekem sikerült az angol, dicsérték és ... (2013.03.25. 09:39) Nyelvi teszt
  • Réka ‎: elég érdekes módszer a munkakeresésre, hogy otthagyod a jól fizető állásodat úgy, hogy előtte nem ... (2008.05.08. 12:47) Mennyit számít a fizetés?
  • Cigiző: Ja, azt én sem vágom, minek kell szívni az ember vérét 4 körön át - ott van simán a próbaidő, ha n... (2008.04.28. 23:04) Unatkozó HR-es
  • AlainDelein: Tahóság a cég részéről. De legalább visszaszóltak, hogy nem aktuális az állás! A legtöbb cég ennyi... (2008.04.16. 19:00) Akit 3 körre beültettek a hintába
  • X-ray: ilyen értelmi szint mellett még a havi ötezer fix is sok lenne a levél írójának. (2008.04.15. 11:53) Amikor a nyúl visszalő...

"Majd hívlak"

2008.05.26. 18:24 workoholic

Jómagam elkötelezett bringás vagyok, mindig, mindenhova, kivéve a hétvégi bulikat. Engem is érdekelt, milyen lehet bringás futárnak lenni, de egyrészt nekem van más munkám, másrészt le a kalappal azok előtt, akik naponta 80-100 kilométereket tekernek. Azt hittem, úgy kell hálóval összefogni ezeket a srácokat.....eddig:

 
Három hete jelentkeztem a Hajtás-Pajtáshoz. Minden feltétel adott, fizikailag és szellemileg is fel vagyok készülve rá.
A honlapjukon egy keresztnév van megadva. Az irodában várni kellett egy órát, mire befutott az illető. Azt mondta, tesztírásra vissza kell menni 4 nap múlva. Megbeszéltük az időpontot, amikor újra bementem. Megnézték a kerékpárom, majd kitöltettek egy több oldalas tesztet, amiben a városismeret mellett olyan kérdések is voltak, hogy milyen újságokat olvasok, kivel élek, stb. Tehát rólam mindent megkérdeztek, amíg én semmit sem tudtam a cégről illetve a munkáról.
A teszt után el kellett mennem egy pontba és vissza, azt kellett megnézni, kinek a szobra áll az adott helyen. Rekordidő alatt visszaértem, abba kötött bele, hogy ő másik szoborra gondolt ugyanazon a helyen. Majd megígérte,  hogy pénteken hív. Ennek három hete.
1. Miért nem becsülik meg, aki munkára jelentkezik?
2. Ők mindent tudnak rólam, a magánéletemről és a szokásaimról is, amíg én semmit a munkáról és a cégről.
3. Ha megígéri, hogy hív, akkora elvárás, hogy így is legyen? Ha meg nem akar felvenni, rögtön megmondhatta volna.
4. Eddigi tapaszalataim alapján a biciklisek kivételesen rendesek egymással. Nem értem, mire ez a nagy büszkeség a Hajtás-Pajtásnál. Nem feltétlenül kell engem alkalmazni, de legalább a minimális korrektséget elvártam volna.
5. Elhiszem, hogy túljelentkezés van, de nem hiszem, hogy a magánéleti szokások alapján kéne szelektálni. A tesztben szereplő városismereti kérdések nem voltak nagyon nehezek, aki Budapesten él, tudja teljesíteni.

Szólj hozzá!

Címkék: interju hajtas pajtas

A bejegyzés trackback címe:

https://non-workoholic.blog.hu/api/trackback/id/tr40488992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása