HTML

non-workoholic

A legelképesztőbb állásinterjúk, legkíméletlenebb felmondások, legjobban átvert munkaadók és munkavállalók történeteit várjuk e-mail-ben: blogolo@freemail.hu Természetesen teljes a titoktartás és minden bejegyzés név nélkül jelenik meg!

Friss topikok

  • levendulabandi: @Viktor9: Kamus cég. voltam ott állásinterjún még régebben, nekem sikerült az angol, dicsérték és ... (2013.03.25. 09:39) Nyelvi teszt
  • Réka ‎: elég érdekes módszer a munkakeresésre, hogy otthagyod a jól fizető állásodat úgy, hogy előtte nem ... (2008.05.08. 12:47) Mennyit számít a fizetés?
  • Cigiző: Ja, azt én sem vágom, minek kell szívni az ember vérét 4 körön át - ott van simán a próbaidő, ha n... (2008.04.28. 23:04) Unatkozó HR-es
  • AlainDelein: Tahóság a cég részéről. De legalább visszaszóltak, hogy nem aktuális az állás! A legtöbb cég ennyi... (2008.04.16. 19:00) Akit 3 körre beültettek a hintába
  • X-ray: ilyen értelmi szint mellett még a havi ötezer fix is sok lenne a levél írójának. (2008.04.15. 11:53) Amikor a nyúl visszalő...

Akit 3 körre beültettek a hintába

2008.04.05. 21:30 workoholic

Egy rosszul sikerült interjú után néha az az érzésünk, felesleges időpocsékolás volt ezért elindulni otthonról. Persze akár felfoghatjuk tapasztalatszerzésnek is, már ha sikerül.


Sziasztok!


Egy nagy építőipari céghez küldtem be az önéletrajzom. Pár nap múlva hívtak interjúra. Jeleztem, hogy reggel nyolcra tudok érkezni, mert kilencre a mostani munkahelyemre be kell érnem. Ezzel nem volt gond, a megbeszélt napon háromnegyed nyolckor az irodában voltam.

A felvételiztető hölgy 8:35-kor érkezett! Ezután leültünk egy gyors beszélgetésre, kiderült, hogy ő a recepciós, első körben ő beszélget a jelöltekkel. Akkor már elment a kedvem ettől a cégtől, de mivel a hölgy szimpatikusnak talált, úgy gondoltam elmegyek a következő körre is, hátha akkor egy szakmailag kompetens HR-essel is tudok beszélni.

A második körre meghívót küldtek e-mailben, amiben szigorúan kikötötték, hogy késést nem fogadnak el, késés esetén nem tudják megtartani az interjút! Muhaha! Ekkor egy nagyon kedves hölggyel beszélgettem, aki még mindig nem tudott szakmailag elbírálni, szintén szimpátia alapon kerültem a harmadik fordulóba.

Ekkor végre találkozhattam az esetleges főnökkel, aki mindössze 5 percet szánt rám (én ezért elkértem magam a munkahelyemről), és közölte, hogy rengeteg a dolga, és délután jön még egy lány interjúra, majd akkor dönt. Viszlát.

Egész délután nem jelentkeztek, másnap délelőtt felhívtam a recepciót, ahol a lány össze-vissza ködösített, és biztosított róla, hogy nagyon szimpatikus voltam neki. „jól esett”.

Másnap kaptam egy e-mailt, hogy nem engem választottak, és a blabla a további sikereimmel kapcsolatban. Nagyon köszönöm, a szakmai hozzáértésem 3 interjú alatt egyszer sem érdekelt senkit, nekem meg egy csomó időm és energiám ráment erre.

2 komment

Címkék: késés 3 forduló

A bejegyzés trackback címe:

https://non-workoholic.blog.hu/api/trackback/id/tr54412900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karma · http://karma.blog.hu 2008.04.10. 00:19:57

Nekem egy bajom van ezzel a bloggal, bár ez a levélíró és nem a bloggazda hibája. Cégneveket szeretnénk látni! Ha már valaki bunkó, legalább legyen alaposan pellengérre állítva! :)

AlainDelein 2008.04.16. 19:00:56

Tahóság a cég részéről. De legalább visszaszóltak, hogy nem aktuális az állás! A legtöbb cég ennyit sem tesz meg a jelentkezőkkel szemben.
süti beállítások módosítása