HTML

non-workoholic

A legelképesztőbb állásinterjúk, legkíméletlenebb felmondások, legjobban átvert munkaadók és munkavállalók történeteit várjuk e-mail-ben: blogolo@freemail.hu Természetesen teljes a titoktartás és minden bejegyzés név nélkül jelenik meg!

Friss topikok

  • levendulabandi: @Viktor9: Kamus cég. voltam ott állásinterjún még régebben, nekem sikerült az angol, dicsérték és ... (2013.03.25. 09:39) Nyelvi teszt
  • Réka ‎: elég érdekes módszer a munkakeresésre, hogy otthagyod a jól fizető állásodat úgy, hogy előtte nem ... (2008.05.08. 12:47) Mennyit számít a fizetés?
  • Cigiző: Ja, azt én sem vágom, minek kell szívni az ember vérét 4 körön át - ott van simán a próbaidő, ha n... (2008.04.28. 23:04) Unatkozó HR-es
  • AlainDelein: Tahóság a cég részéről. De legalább visszaszóltak, hogy nem aktuális az állás! A legtöbb cég ennyi... (2008.04.16. 19:00) Akit 3 körre beültettek a hintába
  • X-ray: ilyen értelmi szint mellett még a havi ötezer fix is sok lenne a levél írójának. (2008.04.15. 11:53) Amikor a nyúl visszalő...

Unatkozó HR-es

2008.04.28. 20:32 workoholic

A 4 körös interjút nem csak azért tartom bosszantónak, mert sok időt és energiát elvesz, hanem már szinte magadénak érzed az állást, amikor megtudod, hogy mégsem sikerült.

Sziasztok!

Egy gyógyszereket forgalmazó céghez négyszer hívtak be interjúra, majd csütörtöktől eltűntek egész hétvégére, ma, azaz hétfőn délelőtt hívtak, hogy mégsem engem választanak és mindössze egy ponttal maradtam le a másik jelentkező mögött. Nagyon bosszant, főleg, hogy a négy alkalom egyenként 2 órát jelentett, utazás nélkül. Az interjún mindent megkérdeztek amit szerintem törvények tiltanak, hogy mikor akarok gyereket, kivel élek, van-e valakim, stb. Én készségesen válaszoltam, ne ezen múljon az állás, ami egyébként nagyon tetszett volna.
Szerintem ennyiszer behívni majd elküldeni nagyon gáz dolog! Lehet, ha csak egy kör van, abból is megállapíthatták volna, mennyire gondolnak alkalmasnak, azért van később a próbaidő. Így lett volna azalatt az idő alatt máshol is kipróbálnom magam.
 

1 komment

Címkék: interju

A bejegyzés trackback címe:

https://non-workoholic.blog.hu/api/trackback/id/tr59445981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu 2008.04.28. 23:04:06

Ja, azt én sem vágom, minek kell szívni az ember vérét 4 körön át - ott van simán a próbaidő, ha nem teccik, meg lehet válni az embertől (vagy a munkahelytől) minden gond nélkül..
süti beállítások módosítása